Palarie sauna - Gri inchis
Descriere
Palarie din fetru pentru sauna. Compozitie: 100% lana.
Iubitorii de saune au folosit de mult timp pălării în saună și baie. Sunt un element foarte important al culturii saunei. Sauna și pălăria de saună îndeplinesc o funcție foarte importantă - protejează capul de supraîncălzire, ceea ce poate duce la o sănătate precară. În plus, o pălărie de saună este esențială pentru femei, deoarece protejează părul de efectele negative ale temperaturii și umidității ridicate.
Pălărie de pâslă
Pălăria de saună este din lână din pâslă. Este un material a cărui caracteristică importantă și utilă în acest caz este conductivitatea termică scăzută. Pâsla este din lână, dar este ușoară, fin făcută, fără miros pe lână. Palarie din fetru pentru saune - textura moale, placuta la atingere.
Cum ar trebui să arate o pălărie de saună?
Palaria optima de sauna este in mod traditional in forma de sapca, avand in vedere ca varful palariei nu atinge capul. Ca urmare, se creează un spațiu de aer în interior, care creează și o barieră termică, împiedicând încălzirea capului. Cu toate acestea, pentru a asigura temperatura optimă în interiorul pălăriei, este important să urmați o singură regulă simplă - este necesar să purtați o pălărie de saună înainte de a intra în baia de aburi. Părul trebuie să fie uscat în același timp, deoarece umed devine un bun conductor de căldură, ceea ce reduce semnificativ efectul pozitiv al pălăriei. În plus, căciula de saună, care protejează împotriva supraîncălzirii, protejează părul de deteriorarea aerului fierbinte, ceea ce îl face casant și frânt.
Scalpul este partea cea mai sensibilă a capului, prin care aproximativ 50% din lichid se evaporă din corp. Prin urmare, este obligatoriu să acoperiți această zonă în baia de aburi.
O șapcă de saună este obligatorie
Rareori uită prosopul atunci când aduce accesorii la saună, dar nu toată lumea își amintește de pălărie, deși calitatea procedurilor de saună depinde de calitatea acesteia.
O pălărie de saună nu este un moft sau un tribut adus modei, este o necesitate. Creează un „efect termic”, adică menține o temperatură constantă în ciuda fluctuațiilor de temperatură ambientală. Cea mai slabă parte a corpului uman în saună este capul. Prin urmare, protecția sa împotriva șocului termic este un lucru important în pregătirea procedurilor de saună. Temperatura aerului din sauna cu aburi este cea mai ridicată în partea de sus, astfel încât suprafața capului este foarte fierbinte. Mulți părăsesc camera de aburi din cauza supraîncălzirii capului, deși corpul și picioarele nu sunt încă încălzite corespunzător. Palaria de sauna iti permite sa te relaxezi putin mai mult si cu placere.
Care sunt consecințele probabile de a nu folosi o pălărie de saună?
O pălărie special concepută pentru saună protejează împotriva supraîncălzirii. În caz contrar, este mai probabil să aveți dureri de cap, slăbiciune, greață, întunecarea ochilor după procedurile de saună, leșin sau chiar consecințe mai grave ale neglijenței.
Îngrijirea pălăriilor de saună
Produsele din lână, pâslă și in sunt confortabile și practice, dar necesită reguli simple de întreținere. După 2 - 3 vizite, capacul de saună trebuie spălat. Se spala doar manual, la o temperatura care nu depaseste 30 de grade. Scurgeți bine după spălare sau utilizare. Dacă respectați aceste cerințe simple, fibra va dura foarte mult timp.
Technical specification
- Tara de fabricatie LT
- Greutate 0.2000
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.